پلی استیشن

اخبار مروبط به پلی استیشن

پلی استیشن

اخبار مروبط به پلی استیشن

  • ۰
  • ۰

بهترین بازی های 2020 را در وبلاگ پلی استیشن دنبال کنید

 

Last of Us Part II

عنوان The Last of Us Part 2 بهترین بازی سال 2020 بود آن هم با دریایی ازکشمکش ها و درگیری ها. شاید این اشاره درست باشد که شماره دوم، به اندازه شماره نخست مخاطب را میخکوب نمیکرد و با انتخاب پایان بندی داستان و همین طور حضور کاراکتر اَبی و تعارض‌های گیم پلی و سکانس شوکه کننده جوئل و… ، فریاد اعتراض برخی از طرفداران را هم درآورد اما در نهایت، هیچکدام را نمی توان ایرادی بزرگ به حساب آورد چرا که به راحتی  میتوان تمام این ها را، زیر عنوان “اختلاف سلیقه مخاطب” جای داد.

در انتها هرچه قدر هم  از داستان بازی شکایت داشته باشید, باز هم نمیتوانید کوچکترین ایرادی  به گیم پلی, موسیقی متن و اتسمفر کلی بازی بگیرید و در انتها، تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر، بازی The Last of Us 2 را تبدیل به بهترین بازی سال ۲۰۲۰ میلادی بازی سنتر کردند. طبق اخبار بازی، عرضه پچ سازگار با کنسول پلی استیشن 5 برای این اثر دور از انتظار نیست.

 

Doom Eternal

دووم اترنال (انگلیسی: Doom Eternal‎) یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط اید سافت‌ویر توسعه یافته و به‌وسیلهٔ بتزدا سافت‌ورکز و در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۰ برای پلت‌فرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، استادیا و مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است و نسخه نینتندو سوئیچ آن مدتی پس از عرضه دیگر نسخه‌ها منتشر می‌شود. این بازی پنجمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های دووم به‌شمار می‌ورد که داستان آن ادامه نسخه پیشین خود دوم (۲۰۱۶) می‌باشد.

دوم اترنال توانسته نمرات و نقدهای مثبتی را برای گیم‌پلی، داستان، موسیقی و گرافیک خود جذب کند و نمره ۸۸ را در وبگاه متاکریتیک کسب کند.

 

Ghost of Tushima

شبح تسوشیما (انگلیسی: Ghost of Tsushima‎) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری است که توسط ساکر پانچ پروداکشنز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰، برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. در شبح تسوشیما بازیکن قادر به کاوش در محیط جهان باز است و داستان بازی پیرامون سرزمین تسوشیما در اولین تهاجم مغولان به سرزمین ژاپن جریان دارد. شبح تسوشیما با بازخورد مثبتی از منتقدان روبه‌رو شد و چندین نامزدی و برنده جایزه دریافت کرد.

 

Microsoft Flight Simulator

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (انگلیسی: Microsoft Flight Simulator‎) (شناخته‌شده با عنوان شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت ۲۰۲۰) یک بازی در سبک شبیه‌ساز پرواز است که توسط اکس‌باکس گیم استودیوز و Asobo Studio برای پلت‌فرم‌های ویندوز و ایکس‌باکس وان ساخته شده‌است. این بازی در ۱۸ اوت ۲۰۲۰ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد.[۱] این یازدهمین قسمت از سری‌های شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت است.

شبیه‌ساز پرواز با ستایش از وفاداری گرافیکی بازی، اما با انتقاد از زمان بارگذاری، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت

 

منبع:

بهترین بازی های 2020

 

  • ۹۹/۱۲/۲۲
  • علی مظفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی